סדנה I הרצאה I ארוחה
במהלך הבוקר הזה נצלול יחד אל עולם המינימליזם היפני, נלמד איך להחיות את האמנות של "פחות הוא יותר" ולגלות את היופי שבפשטות.
הבוקר יתחיל עם הרצאה על הפילוסופיה שעומדת מאחורי אומנות הסומי-א
ולאחר מכן, מדיטציית בוקר על ידי הכנת דיו בעצמינו- שיעזור לנו להתחבר פנימה ולהתמקד.
לאחר מכן, נלמד לצייר יחד החל מקו שחור על דף לבן, דרך ציור זן ובמבוק.
הסדנה תהיה חוויה מעשירה ומרגיעה, שבה נשלב בין למידה על תרבות יפנית עמוקה, יצירה חופשית ושלווה, לבין חיבור לגוף ולנפש. תיהנו מכל רגע, תגלו את הכיף שבעבודה עם מכחול ודיו, ותשובו הביתה עם יצירתיות, רוגע ושמחה.
בין השעות 11:00-14:00
כשתגיעו לאברא יחכה לכם כאן גם פלטת גבינות ופירות, סלט חסה עם נקטרינה ופקאן מקורמל, לחם של חגי, מתבלים ויין לבן/קפה משובח.
450.00 ₪